bxlogos2 bxlogos3 bxlogos4 bxlogos5 bxlogos6 bxlogos7

Verzenden

Verzendkosten

We berekenen over onze producten GEEN verzendkosten. Ook de retourzending is GRATIS. Dus u betaalt altijd alleen de prijs die wordt weergegeven in de webwinkel.

Met welke logistieke partner wordt verzonden?

De verzending van kleine artikelen wordt binnen Nederland en België verzorgd door DPD en complete bedden door Kühne und Nagel. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt u van ons een e-mail met uw pakketnummer, zodat u op de website van de betreffende pakketdienst de status van uw bestelling kunt volgen.

Verzendproces

Track & Trace

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail met een DPD track & trace code. Met deze code kunt u de bestelling pas volgen op de volgende werkdag.

Bezorg pogingen

De bezorger van DPD biedt de bestelling aan op het afleveradres. Wanneer u de bestelling niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van DPD.
Met deze notificatie kunt u op de website van DPD een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een DPD punt laten afleveren. Let op, dit dient te doen voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
Mocht u niet gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt uw bestelling de volgende bezorg dag weer aangeboden. Mocht u dan wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een DPD punt gebracht waar u het gedurende 3 weken af kunt halen alvorens het weer retour wordt gestuurd naar BeddenXperts.

Levertijden

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van uw bestelling te bepalen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats?

DPD probeert in totaal twee keer om uw bestelling bij u af te leveren. De 1e afleverpoging vinden plaats op maandag tot en met vrijdag. De 2e afleverpogingen vinden ook plaats op maandag tot en met vrijdag.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. In uw ‘Mijn BeddenXperts’ account heeft u de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om de ene keer uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres en de volgende keer op uw werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor uw doen.

U kunt dit wel zelf doen d.m.v. deze link

Bestelling volgen

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u van ons een verzendbevestiging e-mail met uw DPD track & trace code.

Deze track & trace code kunt u op de website van dpd.nl invoeren om het verdere verloop van uw bestelling volgen.

Let op: Nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan DPD is het NIET mogelijk om het verdere verloop van uw bestelling te volgen in ‘Mijn BeddenXperts’. Ook geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via ‘Mijn BeddenXperts’.

Link DPD

Pakket afhaalpunt

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om uw bestelling op een afhaalpunt af te halen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Foutieve levering

Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.

Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.

Via de betaalwijzen Vooruitbetaling, Creditcard, iDeal en Rembours betaalt in eerste instantie twee keer. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort.

In het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer 0049 2871-235 93 90 .

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?

In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik nu doen?

In het geval dat u één of meerdere artikelen hebt ontvangen die u niet heeft besteld, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.